Of



10-04-2024 - Donderdag 11-04 eerder gesloten

In verband met een interne bijeenkomst zijn we vanaf 14:30 gesloten.



16-02-2024 - Tot nader order zijn wij vanaf 13.00 uur telefonisch bereikbaar.


Maandag 19 februari 2024

Door omstandigheden zijn wij tot nader bericht vanaf 13.00 uur telefonisch bereikbaar.

Je kunt altijd een melding maken in Adviesbox via het menu 'Help - Melding maken' of via de website van Adviesbox



21-12-2023 - Vacature medewerker customer support


Ben jij een klantgerichte, communicatieve en oplossingsgerichte topper? Heb je affiniteit met hypotheken, software en/of technologie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

 

Adviesbox, a Blinqx company, is een softwarebedrijf dat financiële planning, advies, bemiddeling en administratie in één pakket aanbiedt. Adviesbox ondersteunt de financieel adviseur bij het opstellen van een financieel advies, het vergelijken van hypotheken en verzekeringen, het genereren van rapporten en het verzenden van aanvragen. Adviesbox is onderdeel van Blinqx Verzekering en Hypotheek, een groep van toonaangevende spelers in de financiële software markt. Blinqx biedt een platform genaamd eBlinqx aan, dat verschillende softwareoplossingen integreert en innoveert.

 

Als medewerker customer support ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je beantwoordt hun vragen, lost hun problemen op en adviseert hen over het gebruik en de mogelijkheden van onze software. Je werkt nauw samen met onze developers, consultants en accountmanagers om de beste service te bieden. Je bent proactief, leergierig en enthousiast om je kennis en vaardigheden te vergroten.

 

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie als bijvoorbeeld hypotheekadviseur of binnendienstmedewerker. Of je hebt kennis van en interesse in software en/of technologie, en je kunt je snel inwerken in nieuwe systemen en/of applicaties.
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Kennis van Adviesbox of Fastlane is een pré
  • Je bent klantvriendelijk, empathisch, geduldig en stressbestendig.
  • Je bent flexibel, zelfstandig, initiatiefrijk en resultaatgericht.
  • Je bent bereid minimaal 1x per week te reizen naar onze vestiging in Gouda.

 

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende en afwisselende baan bij een groeiend en innovatief bedrijf.
  • Een marktconform salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een laptop, reiskostenvergoeding en een pensioenregeling.
  • Een informele en collegiale werksfeer, met ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling.
  • Een uitgebreid inwerktraject en diverse opleidings- en doorgroeimogelijkheden.
  • Leuk en gezellig team, teamuitjes, borrels en andere activiteiten.
  • Makkelijk bereikbaar via OV of auto. Eigen parkeerplekken beschikbaar.

 

Ben je enthousiast geworden en wil je solliciteren? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar Timothy Dolman via solliciteren@intersoftware.nl onder vermelding van ‘vacature customer support’. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld



30-11-2023 - Product update en tarieven 2024


Beste Adviesbox gebruiker,

De afgelopen tijd hebben we hard gewerkt aan onze software, waaronder de overgang naar Adviesbox Online. Inmiddels werken een snel groeiend aantal intermediairs met de online versie van Adviesbox, onderdeel van eBlinqx.


In deze mail vertellen we je meer over de voordelen van Adviesbox Online en het bijbehorende tarief per 1 januari 2024.


Welke voordelen heeft Adviesbox Online?

De transitie naar online software is een noodzakelijk aspect voor het waarborgen van een professioneel software platform. Met Adviesbox Online verbeteren we je efficiëntie & veiligheid. Dit levert jou op:

    1. Lagere operationele kosten
      Je hoeft niet meer te investeren in aanschaf, installatie en onderhoud van: datacenters of serveromgevingen. Wij nemen dit van je over.

    2. Volledige ontzorging
      Jouw Adviesbox Online is altijd en overal op iedere PC, laptop en tablet te gebruiken. Daarnaast is de software continu up-to-date, zodat o.a. rentes en voorwaarden automatisch worden bijgewerkt. Geen zorgen over verlies van data vanwege de automatische back-ups.

    3. Minder risico’s
      Je hoeft je geen zorgen te maken over de veiligheid van je data in Adviesbox. Denk hierbij aan kosten van een hack, boetes en imagoschade. Wij voldoen aan strenge nalevingsnormen en zorgen dat je data altijd beveiligd is.

    4. Klaar voor de toekomst
      Als klant van Adviesbox Online profiteer je van het eBlinqx platform en bijbehorende toekomstige innovaties. eBlinqx is het resultaat van ultieme synergie tussen de meest toonaangevende spelers in de financiële software markt. Zo ben je als professioneel intermediair klaar voor de toekomst.

 

Wat verandert er voor jou?

Per 1-1-2024 ga je voor alle bovenstaande extra’s € 25 per gebruiker per maand meer betalen. Het nieuwe tarief geldt zowel voor de huidige versie van Adviesbox als Adviesbox Online gebruikers.

De tarieven van +Klantdossier, Brondata en Binnendienst licentie worden niet aangepast. Deze producten worden uiterlijk 1-4-2024 vervangen door Adviesbox Online +Dossier.

Inmiddels kun je al wel upgraden naar +Dossier (powered by Finly, a Blinqx Company). Dit is een sterk verbeterde versie van +Klantdossier. Met +Dossier beschik je over uitgebreidere functionaliteiten als online inventariseren, workflows, documentenbeheer, notificaties en een modern klantportaal.

 

Upgraden of vragen?

Wil je nu upgraden naar Adviesbox Online of +Dossier? Of heb je vragen over productupdates of de nieuwe tarieven, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Je kunt ons bereiken via verkoop-vh@blinqx.tech. We helpen je graag verder.

Wij zien er naar uit om je in 2024 te faciliteren met eBlinqx, hét hypotheek- & verzekeringsplatform van de toekomst.

Met vriendelijke groet,

Leon van Vliet,

General Manager



28-09-2023 - Blinqx lanceert eBlinqx voor Verzekering & Hypotheek

Launch Date Witte Achtergrond 002

Verschillende softwareleveranciers, losse systemen, dubbele invoer; het kost financieel dienstverleners onnodig veel tijd. Om hiermee af te rekenen lanceert Blinqx op 5 oktober een nieuw softwareplatform: eBlinqx voor Verzekering & Hypotheek.    

 


Synergie van specialisten  

eBlinqx is hét nieuwe software platform voor financieel dienstverleners; het resultaat van ultieme synergie tussen de meest toonaangevende spelers in de financiële software markt. Met eBlinqx heb je geen ICT landschap dat uit losse componenten bestaat: alles komt in één centraal platform samen. Hiermee ontstaat een complete oplossing waarmee ieder kantoor precies vindt wat het nodig heeft. Geschikt vanaf één tot honderden gebruikers. En breid je gaandeweg je dienstverlening uit? Dan groeit eBlinqx moeiteloos met je mee.    

 


Ontdek het zelf  

eBlinqx wordt gelanceerd op de HypoVak op 5 oktober. In de Midden Nederland Hallen in Barneveld is het team van Blinqx aanwezig om eBlinqx te presenteren.   

Daarnaast geven Soelimen Lafkiri en Leon van Vliet om 14:45 u hun masterclass ‘Creëer waarde voor je klanten met het nieuwste alles-in-één platform’.  Ze laten zien hoe je - met eBlinqx - meer overzicht creëert, je werkplezier verhoogt en focust op de meest waardevolle klantrelaties.  

 


Gebundelde krachten, meer mogelijkheden  

Door de samenwerking van de softwareontwikkelaars ontstaan er tal van nieuwe mogelijkheden.

Ook Adviesbox Online is vanaf 5 oktober onderdeel van eBlinqx. Dit houdt in dat Adviesbox Online de komende maanden al een eerste upgrade krijgt. Daarmee krijg je nog meer mogelijkheden, een betere integratie van extra features en nieuwe look-and-feel.

 

Volg ons op LinkedIn 

 

eBlinqx is een krachtenbundeling van Faster Forward, DIAS Software, Adviesbox, Finly, FinConnect, Hypotheekbond en MyTP. 



15-03-2023 - Persoonlijke uitnodiging Adviesbox on Tour

Graag nodig ik je hierbij persoonlijk uit om als belangrijke relatie van ons aanwezig te zijn op onze Adviesbox on TOUR in mei op verschillende locaties in het land. Tijdens deze tour laten we je graag kennismaken met o.a. het nieuwe Adviesbox Online.

Aanmelden voor Adviesbox on Tour

 

 We laten je daar zien:

· Het nieuwe Adviesbox Online, ontwikkeld met de meest geavanceerde technologie in de markt

· Wat dit voor jou betekent en wanneer je het kunt gebruiken

· De nieuwste en meest uitgebreide functionaliteit om je klantcontact te optimaliseren met een complete klantjourney

· Visie op de toekomst en als onderdeel van DIAS Group

Kortom, hoe je het meeste uit jouw adviessoftware haalt en jouw toekomst verzekert met de juiste software. Tijdens de sessies is er genoeg gelegenheid voor het stellen van vragen en het ontmoeten van gelijkgestemde ondernemers. Dit wil je niet missen! Het aantal plekken is beperkt tot 50 per locatie, dus schrijf je snel in. We kijken er naar uit je op onze tour te zien. Graag tot binnenkort!

 

Met vriendelijke groet,

Leon van Vliet Directeur



14-03-2023 - Adviesbox: van snelle voortgang naar exponentiele groei

Van onpremise naar cloud, van cloud naar platform


Leon van Vliet is de directeur van Adviesbox, het bedrijf achter de meest gebruikte hypotheeksoftware van Nederland. Sinds de overname van deze marktleider door de DIAS Group hebben de ontwikkelingen niet stilgestaan. Het omzetten van de oude applicatie naar een cloudoplossing is in een stroomversnelling gekomen, maar dat is niet het enige. Doordat Adviesbox deel uit gaat maken van het allesomvattende verzekeringsplatform van de DIAS Group, krijgen klanten nog veel meer voordeel. We spreken Leon over innovatie en verdere digitalisering van de verzekeringsbranche mét behoud van de menselijke maat.

 



15-03-2023 - De eerste klantervaringen van Michel van Zessen met Adviesbox Online


Michel

Ik heb de testdag als heel positief ervaren en kan niet wachten tot ik de overstap kan maken naar de online versie van Adviesbox.


Op dit moment wordt er gewerkt aan de laatste ontwikkelingen van de online versie van Adviesbox. Dat doen we samen met onze klanten zodat we zeker weten dat de software blijft doen wat het in de praktijk moet doen. Michel van Zessen, oprichter en eigenaar van Van Zessen Financiële Diensten uit Hendrik-Ido-Ambacht, is gespecialiseerd in advies en bemiddeling op het gebied van hypotheken, pensioenen en verzekeringen. Michel was een van de deelnemers aan de gebruikerstest van Adviesbox Online die onlangs op ons kantoor in Gouda werd gehouden.

Aanmelden voor Adviesbox On Tour?
Meld je nu aan